Jak wygrać na marketingu sportowym [PODCAST]

Grzegorz NawackiGrzegorz Nawacki
opublikowano: 2021-07-23 06:15

Czy marketing sportowy się opłaca? Dlaczego warto inwestować w sport? Czy łatwo jest przyciągnąć sponsorów do sportu w Polsce i jak to zrobić - o tym rozmawiamy w najnowszym odcinku podcastu Puls Biznesu do słuchania.

23 lipca to święto wszystkich kibiców sportu - startują Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Temat najnowszego odcinka podcastu nasunął się zatem sam - sport. Ale jako że jesteśmy w Pulsie Biznesu do słuchania, to zajęliśmy się nim od strony biznesowej. W jakiej kondycji jest polski sport, czy łatwo do niego przyciągnąć pieniądze i jak to zrobić, by wyciągnąć najwięcej. Paweł Fajdek, nasz faworyt do olimpijskiego złota, opowiada o tym, czy ciężko jest być sportowcem i współpracować ze sponsorami. Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki, odkrywa finansowe kulisy siatkówki. Agata Pniewska, szefowa marketingu sportowego w PKN Orlen, tłumaczy dlaczego koncern wydaje tyle pieniędzy na sport i jak liczy efekty. Dariusz Mioduski, właściciel Legii Warszawa, tłumaczy czy klub to biznes i co ciąży polskim klubom piłkarskim.

Zapraszam do podsłuchania!