Jak zażegnać kryzys w social mediach

opublikowano: 06-09-2018, 22:00

Jednym ze źródeł najpoważniejszych kryzysów w rodzimych firmach jest obecnie internet.

Wiele sytuacji kryzysowych rozpoczyna się od ataków inicjowanych przez użytkowników sieci, w tym mediów społecznościowych. W najbliższą środę o godz. 18 w poznańskim Idea Hubie przy ul. Małe Garbary 9 przedsiębiorcy będą mogli dowiedzieć się, czym jest kryzys wizerunkowy w social mediach, czy i jak można się do niego przygotować oraz w jaki sposób przekuć go w sukces. Prowadząca, Anna Szajerska, opowie również o sposobach współpracy z dziennikarzami podczas zagrożenia wizerunkowego oraz omówi kilka przykładowych kryzysów medialnych. Anna Szajerska zdobywała doświadczenie, współpracując z publicznymi instytucjami oraz prywatnymi przedsiębiorstwami w zakresie budowania i zarządzania wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych. Udział w warsztatach jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

Chętni mogą zgłaszać się mailowo, pisząc na adres: garbary@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Jak zażegnać kryzys w social mediach