Zarządzał w Polsce, Czechach i na Słowacji. Teraz dodatkowo będzie odpowiadał za Rumunię i Węgry.
Jan Kolimar, dyrektor generalny Nokii na region Europy Centralnej, otrzymał więcej obowiązków. Wiąże się to z utworzeniem przez telekomunikacyjnego giganta nowych struktur sprzedaży, lepiej dostosowanych do wymagań lokalnych. Celem zmian, które objęły również rynek polski, jest wzmocnienie bezpośrednich relacji z klientami i konsumentami. W ten sposób firma reaguje na spowolnienie gospodarcze, wywołane przez światowy kryzys finansowy.
To niejedyna zmiana obowiązków w Nokii. Robert Siewierski objął stanowisko country managera, a Piotr Bubak został nowym dyrektorem marketingu w Nokia Poland.
Siewierski poprzednio odpowiadał za sprzedaż i dystrybucję produktów fińskiego koncernu w Polsce i rozwijanie nowych kanałów dystrybucji. Jest absolwentem MBA w Warszawskiej Szkole Biznesu Polskiej Akademii Nauk. Biegle włada angielskim, a w stopniu zaawansowanym — rosyjskim. Jest żonaty, ma dwoje dzieci. Jego hobby to muzyka, narciarstwo, tenis i pływanie.
Z kolei Piotr Bubak, jako dyrektor strategii i rozwoju Nokia Poland, zajmował się kontaktami z klientami i operatorami oraz wdrażaniem strategii produktów, usług i nowych technologii. Na stanowisku szefa marketingu odpowiada za realizację strategii produktowej i marketingowej Nokia w Polsce. Skończył Poli-technikę Warszawską. Studiował również w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Biegle włada angielskim. Żonaty, trojka dzieci. Pasje: narciarstwo, snowboard, muzyka i literatura.