JCDecaux szuka pieniędzy na przejęcia

Przemek Barankiewicz
25-05-2001, 10:44

JCDecaux, francuska grupa reklamy zewnętrznej, ponowiła plany pierwotnej oferty publicznej. Spółka, która niedawne nieudanie próbowała przejąć poznański AMS, chce pozyskać z rynku 1 mld EUR (3,43 mld zł).

Środki ze sprzedaży 15-20 proc. kapitału akcyjnego JCDecaux przeznaczone będą na międzynarodowe przejęcia i programy motywacyjne dla pracowników. Akcje, których sprzedażą mają się zająć Goldman Sachs, BNP Paribas i Deutsche Bank mają trafić na giełdę Euronext w Paryżu. Analitycy sądzą, że rynkowa wartość francuskiej firmy wynosi 6,5 mld EUR (22,3 mld zł).

ONO

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Przemek Barankiewicz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / JCDecaux szuka pieniędzy na przejęcia