Jedni szukają, inni znaleźli

RAF
opublikowano: 15-12-2008, 00:00

Obsługi marketingowej szukają ARR, Żywiec, Avans i Bols. Partnerów znalazły Commercial Union, GE Money, Cappy i Big Star.

Obsługi marketingowej szukają ARR, Żywiec, Avans i Bols. Partnerów znalazły Commercial Union, GE Money, Cappy i Big Star.

Agencja Rynku Rolnego prowadzi przetarg na trzyletnią kampanię informacyjną związaną z oznaczeniem produktów regionalnych i tradycyjnych. Konkurs obejmuje opracowanie koncepcji, kosztorysu oraz przygotowanie wizualno-dźwiękowej kreacji i przeprowadzenie kampanii. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium wysokości 250 tys. zł. Konkurs ARR trwa do 26 stycznia przyszłego roku.

Agencji do obsługi flagowej marki szuka też Grupa Żywiec. Dotychczas — od 4,5 roku — dla Żywca pracuje agencja Just.

Natomiast Avans International, właściciel m.in. sieci elektromarketów Awans, potrzebuje agencji kreatywnej i corporate identity dla marki Mega Avans.

Jedną z ciekawszych informacji z ostatniego tygodnia jest też, że CEDC rozpoczął procedurę przetargową na obsługę marki wódki Bols. Postępowanie powinno się zakończyć w styczniu przyszłego roku. Teraz Bolsa obsługuje agencja Tippingpoint.

A zakończone konkursy? Universal McCann zdobył budżet mediowy Commercial Union, a Starcom MediaVest wygrał w regionalnym przetargu na obsługę budżetu GE Money. Agencja Ciszewski PR rozpoczęła obsługę Związku Producentów Audio-Video (ZPAV), który dotąd w ogóle nie współpracował z PR. Z kolei agencja public relations Edelman zajmie się obsługą marki Cappy. Natomiast GoldenSubmarine, agencja interaktywna, wygrała konkurs ofert ogłoszony przez firmę odzieżową Big Star.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu