Jujubee celuje w 200 tys. sztuk sprzedaży gry 'Kursk'

ISBNews
opublikowano: 03-08-2015, 14:07

Jujubee celuje w ok. 200 tys. egzemplarzy sprzedaży cyfrowej i konsolowej gry "Kursk" w wariancie samodzielnej dystrybucji, poinformował ISBnews prezes Michał Stępień.

"Podtrzymujemy termin końca 2016 jako zakończenia produkcji i wydania "Kurska" na PC i Mac. W przypadku konsol będzie to połowa 2017 roku ze względu na dłuższy proces certyfikacji. Liczymy na 50-100 tys. sztuk w sprzedaży cyfrowej i tyle samo na konsole. Nie wykluczam jednak, że pozyskamy umowę z wydawcą światowym. Wtedy doszłaby sprzedaż 'pudełkowa'. Natomiast chcemy zachować sobie samodzielną dystrybucję na platformie Steam. Poziom 50 tys. sprzedanych egzemplarzy zapewnia nam zwrot kosztów produkcji" - powiedział ISBnews Stępień podczas debiutu spółki na NewConnect.

Dodał, że firma ma zainteresowanych ewentualną dystrybucją, a wiele może wyjaśnić się podczas prezentacji na Gamescom i kolejnych targach branżowych.

Ponadto w IV kw. tego roku ruszy produkcja gry strategicznej Realpolitiks. Tytuł realizowany jest ze środków własnych, ale prezes Jujubee nie wyklucza pozyskania zagranicznego wydawcy, który mógłby dofinansować prace nad grą. Spółka prowadzi również prace nad symulatorem dla zewnętrznego klienta.

"Zrezygnowaliśmy z własnej produkcji w wersji 'free 2 play'. Koncentrujemy się na segmencie premium, czyli sprzedaży gier. Chcemy realizować 2 projekty równolegle, co daje większe bezpieczeństwo finansowe. Dodatkowo liczymy na przedłużenie współpracy z kontrahentem niemieckim lub pozyskaniem nowego, który zlecałby nam produkcję, co daje potencjał do dodatkowych zysków" - wskazał prezes Jujubee.

Wyprodukowane dotychczas gry przez studio to Flashout 3D, Suspect in Sight i Spellcrafter.

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane