Czytasz dzięki

Jujubee chce zadebiutować na NewConnect w tym półroczu

ISBNews
opublikowano: 29-04-2015, 10:08

Katowicki producent gier wideo - Jujubee jeszcze w tym półroczu zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. Środki, które chce pozyskać z planowanej na koniec maja oferty (w wysokości ok. 1,5 mln zł) przeznaczy na dokończenie dużej gry przygodowej, której premiera odbędzie się w 2016 r., podała spółka.

"Potrzebujemy zastrzyku gotówki na realizację gry, która moim zdaniem wielkością i potencjałem zbliżona jest do innych dużych tytułów polskich developerów. Premierę największej naszej dotychczasowej produkcji na PC, Mac, PS4 i Xbox One, planujemy pod koniec 2016 r." - powiedział prezes spółki Michał Stępień, cytowany w komunikacie.

Z oferty, która przeprowadzona zostanie na pod koniec maja spółka zamierza pozyskać ok. 1,5 mln zł.

Jujubee tworzy swoje własne tytuły, jak również pracuje na zlecenie wydawców zagranicznych. Dotychczas najważniejsze produkcje w dorobku katowickiej firmy to m.in.: Flashout 3D, Suspect in Sight, Flashout 2 i Spellcrafter. Premiera tego ostatniego miała miejsce dwa tygodnie temu.

"Oprócz tytułu, na realizację którego potrzebujemy zewnętrznego finansowania, pracujemy obecnie nad dwoma innymi projektami. Pierwszy z nich to gra na zlecenie wydawcy zagranicznego, który w pełni finansuje produkcję. Drugi to gra strategiczna, nad którą pracujemy od końca ubiegłego roku"  - wyjaśnił prezes.

W 2014 r. spółka wypracowała niespełna 0,5 mln zł przychodów oraz zysk netto na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Dotychczas gry Jujubee zostały pobrane ponad 2 mln razy. Produkty spółki obecne są m.in. w USA, Kanadzie, Chinach, Japonii, Rosji i terenie całej Unii Europejskiej. Około 30% dotychczasowych przychodów Jujubee pochodzi z Chin.

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego.

 

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane