Już 27 lutego (piątek) kolejny numer magazynu „Business Class”

Michał Witkowski
opublikowano: 09-02-2004, 00:00

Comiesięczny dodatek do „Pulsu Biznesu” zatytułowany „Business Class” to kilkudziesięciostronicowy magazyn kierowany do ludzi biznesu posiadających wiele zainteresowań wykraczających poza sferę zawodową. „Business Class” to atrakcyjnie zaprojektowane źródło informacji przeznaczone dla ludzi nieprzeciętnych, poszukujących nowości, pragnących się rozwijać. W magazynie dominują wywiady i reportaże, oraz tematyka związana z podróżami.

W najbliższym numerze magazynu „Business Class” m.in.:

Słowo bankruta" - co o sobie myślą bankruci, gdy minął już pierwszy szok? Kogo obwiniają o krach? Wszystkich tylko nie siebie? Tylko siebie? Co zrobią ze swoją przyszłością?

„Nożycami po tętnicy" - to byłaby groteska, w której w głównych rolach występuje właściwie bezkarny Urząd (skarbowy) i latami bezsilny podatnik. Byłaby, gdyby nie krzywda absurdalnie posądzonego o przestępstwo prezesa JTT, Pawła Ciesielskiego i ruina wielkiej, świetnie kiedyś prosperującej firmy.

„Wielkie idee, małe fundusze" - nie ma się czego wstydzić! Samochody, samoloty, kolejnictwo, uzbrojenie... Kolosalny postęp myśli technicznej polskich konstruktorów w XX-leciu międzywojennym.

„Chleba naszego powszedniego" - o trzech rodach warszawskich piekarzy, dla których „chleb" ma także wiele niedosłownych znaczeń.

„Malarzowi już nic do tego" - co ucieszy Ojca Świętego? „Listy" św. Jana od Krzyża. Dlaczego - dokładnie wiedzieli wydawcy wspaniałych, unikatowych książek - Urszula Kurtiak i Edward Ley.

„Jak wam się podoba?" - wnętrza, przedmioty, ludzie, obyczaje, sytuacje... Z modą i pod prąd. Poleca Anna Popek.

„Raglan feldmarszałka" - genialny płaszcz - po wiekach wciąż na naszych ramionach. A zawdzięczamy go pewnemu dowódcy z Wysp - F. J. H. Somersetowi.

„Mus z mrówek" - duma Australii - Penfolds Grange, zaliczane do tuzina najlepszych win świata

„Amatorzy cmentarnej kapusty" - żubry? Zimą to je ludzie na podwórkach mają - słychać w Białowieży. Ale wcale nie tak łatwo je spotkać, kiedy się idzie po tropach.

„Samozniszczenie" - czy stres biznesmena różni się od tego, który dotyka inne profesje?

„Pychodramy Hellingera" - geniusz czy szarlatan? Metoda konstelacji rodzinnych Berta Hellingera podzieliła psychoterapeutów.

„Potępienie i przyzwolenie" - jeszcze w XX wieku powszechny był pogląd, że masturbacja nie służy zdrowiu człowieka - przypomina prof. Zbigniew Lew-Starowicz.

„Rzymskie kasy fiskalne" - prof. Aleksander Krawczuk o fiskusie w starożytności i o pewnym ministrze świętych szczodrobliwości.

______________________________________________________________________________________________________

Wszystkich zainteresowanych zamieszczeniem reklamy w magazynie „Business Class” zachęcamy do skontaktowania się z Piotrem Wysockim, tel. (22) 334-22-40, email: p.wysocki@pb.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michał Witkowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Już 27 lutego (piątek) kolejny numer magazynu „Business Class”