K2 Internet pracuje dla Fujifilm Polska

Firma Fujifilm Polska Distribution powierzyła agencji K2 Internet prowadzenie internetowego marketingu. Decyzja o współpracy z K2 Internet podjęta została przez Fujifilm w wyniku wieloetapowego przetargu. K2 odpowiadać będzie za realizację strategii internetowej Fujifilm. Spółka Fujifilm Polska Distribution utworzona została w 2003 roku przez koncern Fuji Photo Film. Dotychczas w Polsce reprezentowany był przez niezależnego przedstawiciela. Przetarg na obsługę e-marketingową był jednym z pierwszych projektów w ramach uruchamiania samodzielnego marketingu Fujifilm Polska.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ