Kadra Francji przesadziła? Credit Agricole wycofuje kampanię

ŁO, straitstimes.com
opublikowano: 21-06-2010, 20:35

Sponsorzy mają dość cyrku serwowanego dzień w dzień przez piłkarską reprezentację Francji.

Jeden ze sponsorów reprezentacji bank Credit Agricole postanowił zrezygnować z dalszego prowadzenia kampanii telewizyjnej. Reklamy przestaną się ukazywać od najbliższego piątku. Podobną decyzję podjęła sieć fastfoodów Quick, która wycofała reklamy z Nicolasem Anelką w roli głównej.

Francja na papierze ma jeden z najlepszych składów piłkarskich na świecie. Skłócona drużyna zdobyła jednak do tej pory zaledwie jeden punkt, remisując z Urugwajem. Trener wyrzucił z mundialu gwiazdora Anelkę, a spory reszty ekipy doprowadziły do strajku i odmowy uczestniczenia w treningu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, straitstimes.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu