Kadrowa miotła w Mercedesie

Niemiecko-amerykański koncern DaimlerChrysler, największy na świecie producent luksusowych aut, zwolni Joachima Schmidta, szefa sprzedaży i marketingu Grupy Mercedes. Przyczyną są niezadowalające przychody i spadek zyskowności. Stanowisko to ma 1 kwietnia przejąć Klaus Maier, szef działu wozów ciężarowych na Europę i Amerykę Łacińską. Nowa strategia zakłada obniżenie kosztów do 2007 r. o 4 mld EUR, co wiąże się z redukcją 16 tys. etatów.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ