Kamery na nasze logo

Karolina Guzińska
opublikowano: 2002-12-13 00:00

mówi Jolanta Ciesielska, rzecznik prasowy Netii

„Puls Biznesu”: Dlaczego Netia wspiera akurat alpinistów?

Jolanta Ciesielska: Przedstawili nam zimową ekspedycję na K2 w Karakorum jako wydarzenie unikatowe. Uznaliśmy, że to świetny pomysł na promocję. Po raz pierwszy nasz spot reklamowy pojawi się w TVP! Dotychczas nie zamieszczaliśmy tam reklam, gdyż mamy koncesję jedynie na jedną czwartą terytorium kraju. Reklamowanie firmy w telewizji uznaliśmy w tej sytuacji za zbyt kosztowne. Nie chcieliśmy też drażnić ludzi, którzy do naszych usług nie mają dostępu.

- Zaangażowanie telewizji wpłynęło na waszą decyzję o sponsoringu?

— Telewizja nie jest jedynym patronem medialnym tego przedsięwzięcia. Zaangażowały się w nią również portal Onet.pl i „Rzeczpospolita”. Ale w I programie TVP pojawi się w dni powszednie — po „Teleexpresie” — studio wyprawy. Przez 2,5 miesiąca alpinistów obserwować będą kamery. Na ubraniach i czapkach wspinaczy jest nasze logo — będziemy widoczni podczas każdej relacji. Spot z naszym udziałem TVP wyemituje kilka razy dziennie.

- Jakie pieniądze Netia zainwestowała?

— Tajemnica handlowa. Podpisaliśmy umowę z firmą, która wyprawę organizuje — no i znaleźliśmy się w nazwie ekspedycji: Netia K2 Polska Zimowa Wyprawa 2002/2003. Każdy, kto o niej wspomni, wymienia i nazwę naszej firmy. Zainwestowaliśmy też w megaboardy. Mamy pomysł na reklamę prasową. To przemyślana inwestycja. Opłaci się.