Kampania na miliony i na kredyt

DI, PAP
opublikowano: 17-10-2015, 09:13

Politycy wszystkich partii przyznają, że to najbardziej emocjonujące i nieprzewidywalne wybory od lat. Dlatego nie oszczędzają – czytamy w „Gazecie Wyborczej”.

Kodeks wyborczy pozwala partiom przeznaczyć na wydatki marketingowe i reklamowe do 80 proc. limitu. PO i PiS zamierzają maksymalnie wykorzystać limity, czyli na kampanię wydadzą po mniej więcej 30 mln zł. Obie partie zaciągnęły już kredyty. PiS – 20 mln zł, PO – 6 mln, ale ciągle ma otwartą linię kredytową. Na kredyt kampanię robią też Zjednoczona Lewica – 1,5 mln zł i Nowoczesna – 2 mln zł.

W kosztorysach najwyższą pozycję zajmują wydatki na kampanię telewizyjną.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu