Kampania Springera o miesiąc później

Axel Springer przesuwa o miesiąc kampanię reklamową nowego dziennika opiniotwórczego. Miała ona wystartować na początku marca, teraz jest mowa o początku kwietnia. Wydawca chce przeanalizować plan wprowadzenia dziennika, bo zmieniło się otoczenie konkurencyjne. Agora zamknęła „Nowy Dzień”, a szefowie nowego projektu Michała Sołowowa potwierdzili nasze informacje, że gazeta nie będzie dziennikiem ogólnopolskim, ale dodatkiem mazowieckim.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ