Kania walczy o lojalność

Wędlin jemy mniej, a klienci są bardzo zmienni. Czas to zmienić — uważa Henryk Kania.

Dokonały tego inne branże, czas, żebyśmy dokonali i my — tak walkę o lojalność konsumentów zapowiadają Zakłady Mięsne Henryk Kania (ZMHK). — Branża mięsna nie doczekała się jeszcze wieloletniej i spójnej kampanii reklamowej i nie wypracowała sobie lojalności u klientów, którą mogą pochwalić się producenci innych kategorii z branży FMCG. My chcemy to zmienić — mówi Beata Korab-Białobrzeska, dyrektor marketingu w ZMHK.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ