Key rozwinie sieć

Kinga Żelazek
18-09-2003, 00:00

Wrocławski producent bielizny w tym roku planuje uruchomienie aż 100 nowych punktów sprzedaży. Inwestycję sfinansuje z własnych źródeł.

W tym roku Key, wrocławska firma bieliźniarska, chce zwiększyć ze 100 do co najmniej 200 listę punktów sprzedaży.

— Pod koniec sierpnia wprowadziliśmy do hipermarketów tańszą i inaczej pozycjonowaną markę Hey, która zastąpi Key. Key nadal będzie marką masową, tyle że już z wyższej półki, sprzedawaną przede wszystkim w firmowych punktach sprzedaży i sklepach patronackich — mówi Andrzej Łoboziński, właściciel firmy.

Firma sfinansuje inwestycję z bieżącej działalności. Na wyposażenie stoisk oraz reklamę w tym roku przeznaczy ponad 4 mln zł.

— Są inwestorzy zainteresowani kupieniem udziałów w spółce, ale nie potrzebujemy dofinansowania z zewnątrz. Choć nie wykluczamy, że po akcesji sytuacja się zmieni i możliwe, że pomyślimy nawet o wejściu na giełdę, chociaż niekoniecznie warszawską — mówi Andrzej Łoboziński.

Spółka wzbudza zainteresowanie, bo ma dobre wyniki. W ubiegłym roku zarobiła netto 3,5 mln zł przy sprzedaży 52 mln zł. W porównaniu z 2001 r. zwiększyła sprzedaż o 20 proc., a zysk netto o 50 proc. Prezes nie chce ujawnić wyników za półrocze, choć zapewnia, że wyniki w tym roku powinny być lepsze.

Prezes spółki prowadzi biznes według koncepcji, która sprawdza się w branży odzieżowej. Zleca produkcję do Chin, w Polsce zaś projektuje, dystrybuuje oraz promuje markę.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kinga Żelazek

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Key rozwinie sieć