Kielecki Park Technologiczny (KPT) wciąż prowadzi rekrutację do projektu finansowanego z Unii Europejskiej, w ramach którego 30 firm otrzyma usługę rebrandingu. Mogą z niego skorzystać mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, mające siedzibę lub oddział w województwie świętokrzyskim. Jest jeszcze 15 wolnych miejsc.
— Rebranding polega na stworzeniu strategii komunikacji firmy z rynkiem. Wyłoniliśmy profesjonalną firmę — lokatora naszego parku, specjalizującą się w budowaniu tego typu strategii, która przy udziale studentów ze świętokrzyskich uczelni wyższych pracuje nad rebrandingiem firm — tłumaczy Szymon Mazurkiewicz, dyrektor KPT.
Prace odbywają się w nowoczesnym laboratorium modelowania komputerowego, które powstało z myślą o tego typu projektach. Dla każdej z firm biorących udział w projekcie Partners Creative Studio stworzy trzy propozycje nowego logotypu zgodnego ze standardami międzynarodowymi.
— Na podstawie tego znaku budujemy strategię komunikacyjną tak, by tę firmę wprowadzić na szybką ścieżkę rozwoju. W przyszłości będziemy w staniewesprzeć firmy funduszami na dalszą realizację tych strategii. Pozyskaliśmy już pieniądze z Unii Europejskiej na ten cel. Chcemy jednorazowo przekazać przedsiębiorcom 50 tys. zł — tłumaczy dyrektor Mazurkiewicz.
Aby wziąć udział w projekcie, należy dostarczyć dokumenty zgłoszeniowe dostępne na stronie www.technopark. kielce.pl do siedziby kieleckiego technoparku (ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce, pokój nr 1.14, I piętro).
— W tej chwili pracujemy nad kolejnym tego typu projektem. Mamy nadzieję, że w przyszłości stanie się on usługa standardową, którą będzie oferował KPT — mówi Szymon Mazurkiewicz.