KNF zatwierdziła prospekt emisyjny Monnari Trade

(Marek Druś)
opublikowano: 24-11-2006, 12:30

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) na posiedzeniu 24 listopada zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Monnari Trade, przygotowany w związku z planowaną ofertą publiczną akcji serii D, podała komisja w komunikacie w piątek.

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) na posiedzeniu 24 listopada zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Monnari Trade, przygotowany w związku z planowaną ofertą publiczną akcji serii D, podała komisja w komunikacie w piątek.

„W dniu 24 listopada 2006 roku Zastępca Przewodniczącego KNF na podstawie upoważnienia Komisji zatwierdził prospekt emisyjny sporządzony przez spółkę Monnari Trade SA w związku z ofertą publiczną akcji serii D oraz zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym akcji serii A I-szej emisji, B, C i D oraz praw do akcji serii D” – czytamy w komunikacie.

Oferującym jest Dom Maklerski IDM SA

Według zapowiedzi prezesa spółki Marka Banasiaka podczas wrześniowej prezentacji spółki na giełdzie, Monnari Trade, który jest dystrybutorem damskiej odzieży markowej, chce pozyskać z publicznej oferty na GPW około 40 mln zł i podwyższyć kapitał o ok. 27-28%.

Prezes poinformował, że w publicznej ofercie nie będą sprzedawane akcje istniejące. Dotychczasowi akcjonariusze mają 12-miesięczny lock-up.

Pieniądze z rynku sfinansują rozwój sieci sprzedaży Monnari. W 2007 i 2008 roku ma powstać 50 nowych sklepów pod marką Monnari i 20 sklepów pod marką Pabia. Oprócz tego firma chce sfinansować dzięki emisji akcji budowę centrum logistycznego. Koszty tej inwestycji firma ocenia na 16 mln zł.

Prezes spółki ocenił łączne potrzeby inwestycyjne na 53 mln zł. Zaznaczył, że Monnari będzie też korzystać z wypracowanych zysków i kredytów.

Przy sprzyjających warunkach na rynku firma może w tym roku nawet podwoić przychody, jednak w najgorszym wypadku wzrost obrotów rok do roku nie będzie niższy niż 80%.

Według wstępnej prognozy wyników, spółka odnotuje w 2006 roku 8 mln zł zysku netto przy 80 mln zł przychodów wobec 3 mln zł zysku netto i 47,4 mln zł przychodów rok wcześniej.Rentowność netto nie powinna być niższa niż 10%.

Monnari jest spółką akcyjną od 2000 roku. 93% udziałów jest kontrolowanych przez wiceprezesa zarządu i rodzinę prezesa, a 7% walorów posiada IDM SA i kilku inwestorów prywatnych, którzy objęli papiery w wyniku niepublicznej emisji.

Spółka która projektuje, zleca, kontroluje produkcję i sprzedaje kolekcje damskiej odzieży i dodatki, kieruje swoją ofertę do kobiet po „trzydziestce”. Spółka zleca wykonanie kolekcji firmom zewnętrznym, głównie azjatyckim, gdzie produkuje się 65% wyrobów. (ISB)

amo/esc/tom

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane