Komputronik wybrał trzecią drogę

Sprzedaż tanich tabletów może być niebezpieczną pułapką. Spółka wymyśliła, jak ją ominąć.

Polski rynek „polskimi” tabletami stoi. Nawet 40 proc. z blisko 900 tys. urządzeń, które w ubiegłym roku kupili Polacy, dostarczyli krajowi gracze. Wysokie marże powodują, że z każdym kolejnym miesiącem rośnie grono firm, które są zainteresowane tym biznesem. Wydaje się być prosty: zamawia się tablety w chińskich fabrykach, przykleja własny znaczek, przywozi do sklepów. Ale w rzeczywistości jest o wiele bardziej skomplikowany. Komputronik, który także ma chrapkę na część tabletowego tortu, szukał własnej drogi. — Nie chcemy powielać błędów innych firm, które...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Komputronik wybrał trzecią drogę