Konkurs „Rozwiązania jutra w HR”

DCZ
opublikowano: 19-12-2011, 00:00

Konkurs „Rozwiązania jutra w HR”

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła konkurs „Rozwiązania jutra w HR” na przedsięwzięcia dotyczące innowacyjnych narzędzi służących do rozwiązania problemów z następujących obszarów:

tworzenia warunków i rozwiązań organizacyjnych do przekazywania wiedzy między pracownikami w wieku 50+ a pozostałymi pracownikami przedsiębiorstwa;

poprawy komunikacji między pracownikami z różnych pokoleń w firmie z uwzględnieniem osób 50+;

dostosowania pracy do specyficznych potrzeb pracowników 50+;

optymalizacji wykorzystania potencjału osób 50 + do potrzeb firmy;

tworzenia i wdrażania narzędzi pomiaru zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie;

wkładu pracowników w budowę wiedzy przedsiębiorstwa;

motywowania pracowników do budowania wiedzy firmy;

tworzenia i wdrażania narzędzi służących przeprowadzaniu zmian w przedsiębiorstwie.

Innowacja musi być powiązana z konkretnym i istotnym dla firmy problemem i rozwiązywać go w sposób dający policzalne korzyści. Musi przejawiać się w nowym spojrzeniu na dotychczasowe problemy, dostrzeżeniu nowych problemów w danym obszarze, skierowniu wsparcia do grup do tej pory pomijanych w działaniach lub zastosowaniu nowatorkich rozwiązań. Zapropnowany projekt powinien być innowacyjny w skali kraju, a wypracowane rozwiązanie przydatne również dla innych przedsiębiorstw, także z sektora MŚP. Korzyści dla przedsiębiorstwa to przede wszystkim: rozwiązanie własnego biznesowego problemu, budowanie przewagi konkurencyjnej jako lidera nowoczesnych rozwiązań, budowanie marki pracodawcy wdrażającego innowacje, możliwość sfinansowania innych wydatków z dziedziny HR, które nie były dofinansowane w dotychczas realizowanych przedsięwzięciach szkoleniowych, podniesienie efektywności pracowników. Najbardziej pionierskie pomysły otrzymają od PARP dofinansowanie. Minimalna wartość projektu może wynosić 100 tys. zł, a maksymalna 5 mln zł. Dopuszczalne jest partnerstwo z innymi podmiotami, ale nie więcej niż czterema. Nabór trwa do końca stycznia 2012 r.

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie http://pokl.parp.gov.pl/hr.

Transmisja debaty jest dostępna na stronach internetowych „Pulsu Biznesu” i PARP.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane