Doświadczenie w branży aranżacji i wyposażenia biur zdobywam od 1997 r., kiedy zaczęłam pracę w dużej firmie, w tamtym czasie ze znaczącym udziałem w rynku. Po 11 latach pracy w korporacji zrozumiałam, że nie ma już tam dla mnie dużych perspektyw rozwoju. Polityka wewnętrzna firmy była stereotypowa i stawiała mi ograniczenia, przez co nie mogłam przebić się przez szklany sufit mimo świetnych wyników i dużego doświadczenia. Nie poddałam się jednak i zamiast czekać, aż coś się zmieni, postanowiłam założyć własną firmę. Dzisiaj wiem, że pójście własną drogą było jedną z moich najlepszych życiowych decyzji.
Dlatego ludziom, którzy zamierzają stawiać pierwsze kroki w biznesie, radziłabym, aby nie czekali, tylko jak najszybciej realizowali swoje marzenia. Moim zdaniem sukces jest do osiągnięcia, trzeba tylko wyznaczyć sobie realny cel i konsekwentnie do niego dążyć. Mocnym impulsem dla rozwoju Human Office było wygranie w 2013 r. największego kontraktu w Europie — na dostawę pełnego wyposażenia meblowego dla firmy Orange do kompleksu biurowego Miasteczko Orange w Warszawie dla ponad 3,5 tys. osób. Dostarczyliśmy, zmontowaliśmy i odebraliśmy 35 pięter w pełni wyposażonych w meble w niecałe 14 dni, a klient wystawił nam piękny list referencyjny. Dzięki tej udanej realizacji zdobyliśmy ogromne doświadczenie logistyczne i uznanie klientów. Odtąd realizujemy wiele innych prestiżowych projektów.
Human Office to nie tylko nazwa, ale też nasza misja i polityka, którą stosujemy wobec klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Zarządzając firmą, mam na nią największy wpływ i chcę, żeby była przyjazna dla ludzi i motywowała do osiągania najlepszej jakości na wszystkich polach. Dlatego mamy młody, energiczny zespół, zapewniamy miłą atmosferę pracy, atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwość aktywnego i kreatywnego udziału w działaniach firmy. Bardzo cenię codzienne rozmowy i wymianę informacji z ludźmi. Są dla mnie skarbnicą wiedzy. Nie wyobrażam sobie pracy bez pozytywnych relacji z osobami, które na co dzień mnie otaczają. Dobra atmosfera służy kreatywności i przekłada się na jakość pracy z klientami. Dzięki temu są oni zadowoleni ze współpracy i wracają do nas. Dzisiaj mam nowe cele — m.in. zwiększenie rozpoznawalności marki Human Office i zwiększenie jej udziału w rynku do co najmniej 20 proc., a także rozbudowanie produkcji i wejście na nowe rynki ościenne. Oczywiście prowadzenie własnego biznesu
w naszym kraju to nie droga usłana różami. Dużym problemem jest niekorzystny system podatkowy. Aby firma mogła rosnąć, konieczne są inwestycje, które obecnie są często rozliczane w formie wieloletniej amortyzacji. Oznacza to, że przedsiębiorca nie tylko finansuje inwestycję, ale niejako kredytuje państwo. Moim zdaniem zmiany w systemie podatkowym poprawiłyby działanie wielu polskich przedsiębiorstw i pomogłyby im szybciej rosnąć. Energię do działania i dużą przyjemność daje mi aktywne uprawianie sportu, najczęściej jest to fitness lub tenis.
Sport pozwala mi odpocząć od zawodowych obciążeń i nabrać endorfin. Mam także słabość do szybkich, sportowych samochodów. Uwielbiam podróżować z rodziną, więc gdy tylko nadarza się okazja, staram się obrać ciekawy kierunek, aby poznać nowe miejsca. Jestem żoną i mamą dwojga dzieci. Syn gra na fortepianie i saksofonie, córka gra w tenisa i tańczy. Prywatnie czuję się szczęśliwa i zrealizowana, dzięki temu mogę koncentrować energię na działaniach biznesowych.
Human Office Polska
Firma działa na rynku aranżacji i wyposażenia wnętrz biurowych od 1996 r. W ofercie ma nowoczesne meble biurowe, ergonomiczne fotele biurowe, designerskie siedziska i sofy, oświetlenie zarówno techniczne jak i dekoracyjne oraz wykładziny. Wśród jej klientów są m.in. firmy: Orange Polska, Aviva, Philips Lighting Poland, Lion’s Bank.