Konsumenci gotowi na majowy restart, choć nie wszędzie

Kwiecień to dla konsumentów ważny miesiąc. Wystandaryzowane miary ich nastrojów w Unii Europejskiej i USA po raz pierwszy wzrosły powyżej poziomu z marca 2020 r., czyli miesiąca początku kryzysu po obu stronach Atlantyku, i są już bardzo blisko poziomu końca 2019 r.

Nie wszędzie jednak widać poprawę. Generalnie w USA jest ona mocniejsza, a w Europie bardziej zróżnicowana. W Niemczech np. nastroje pogorszyły się w kwietniu, a w Polsce poprawiły minimalnie i są wciąż dużo poniżej poziomu z marca 2020 r.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ