Korki i pustki na drogich torach

Gigantyczne inwestycje w sieć kolejową, zamiast poprawiać, często pogarszają przepustowość. PKP PLK obiecują naprawę błędów.

Prawie 75 mld zł sięga wartość projektów realizowanych na kolei w unijnej perspektywie 2014-23. Do 2027 r. planowane są nie mniejsze inwestycje. Problem w tym, że od wielu lat, mimo ogromnych nakładów, przepustowość niektórych odcinków pogorszyła się, zamiast się poprawić. To m.in. skutek likwidacji stacji i mijanek. Takie działania przyczyniają się do zatorów.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ