Kowalski ceni klasyczne prezenty

DI
opublikowano: 23-12-2011, 00:00

ŚWIĘTA

Badania nie pozostawiają cienia wątpliwości – Polacy są tradycjonalistami i od lat stawiają na sprawdzone patenty, kupując pod choinkę to samo. Uniwersalnym upominkiem są perfumy i kosmetyki. Według Pentora, obdarowani zostaną nimi bliscy co drugiego Polaka. Co trzeci Kowalski na prezent wybiera zabawki lub odzież, co czwarty – książki, co piąty – biżuterię, a tylko co dwudziesty – alkohol. Niemal identycznie wygląda lista prezentów, które Polacy chcieliby dostać – kosmetyków oczekuje 36 proc. badanych, odzieży – 28 proc., a książek lub biżuterii – 20 proc. Na świąteczne zakupy chodzimy najczęściej do hiper- i supermarketów (44 proc.), a także dużych centrów handlowych (38 proc.). Na internetowe aukcje i e-sklepy stawia 13 proc. badanych.

460 zł Tyle średnio wydajemy na prezenty świąteczne.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu