Krótka reklamowa pamięć kibiców

Nieudany mundial nie przełoży się trwale na spadek liczby reklam z udziałem piłkarzy - uważa Sebastian Hejnowski, szef agencji MSL na Europę Środkowo-Wschodnią.

- To kwestia kilku miesięcy, kiedy wszystko wróci do normy. Wystarczą dwa-trzy dobre mecze z nowym duchem i nowym trenerem, żeby lojalność kibiców wróciła - uważa Hejnowski. Jego zdaniem sponsorzy reprezentacji mogą być zadowoleni z efektów reklamowych, pomimo odpadnięcia biało-czerwonych na mistrzostwach świata już w fazie grupowej. - Liczy się kontekst sportowy. Piłkarzy sponsoruje się nie po to, by wygrywali, ale by być zawsze z nimi - mówi prezes MSL,

Więcej w materiale wideo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Krótka reklamowa pamięć kibiców