Kurczaczki METRO AG wspomagają PKPS

Katarzyna JaĹwiuska
opublikowano: 2001-04-04 00:00

Kurczaczki METRO AG wspomagają PKPS

Koncern handlowy METRO AG — właściciel sieci Real, Makro Cash and Carry, Media Markt oraz Praktiker — wraz z Polskim Komitetem Pomocy Społecznej prowadzą wielkanocną akcję charytatywną „Kurczaczek”. Od 2 do 10 kwietnia wolontariusze PKPS zbierają datki wśród klientów placówek grupy METRO. Każdy darczyńca obdarowywany jest maleńkim, ale bardzo sympatycznym kurczaczkiem — który może stać się ozdobą koszyczka ze święconką.

— Nasz koncern od początku swych inwestycji w Polsce angażuje się w działalność społeczną. W tym roku zdecydowaliśmy się na wspólną akcję z PKPS. Jestem przekonana, że przedświąteczni klienci naszych placówek hojnie wspomogą osierocone dzieci —mówi Renata Juszkiewicz, dyrektor przedstawicielstwa METRO AG w Polsce.

— Wiemy, jak trudna jest sytuacja sierot w Polsce. Bardzo chcemy, aby nasz wielkanocny kurczaczek znalazł się w wielu domach. Będzie symbolem świątecznej radości pokrzywdzonych przez los dzieci, którym mogliśmy pomóc — stwierdza Ewa Kuruliszwili, dyrektor generalny PKPS.

Kulminacją charytatywnej akcji będzie aukcja wielkiego wielkanocnego kurczaka, która odbędzie się w najbliższą sobotę w Centrum Handlowym M1 w Markach koło Warszawy. JAZ