Kurs Livechatu spada po danych o liczbie klientów

aktualizacja: 02-11-2017, 10:18

Notowania Livechatu wyraźnie spadają po publikacji przez spółkę comiesięcznych danych o liczbie klientów.

Na koniec października spółka miała 22,2 tys. klientów, korzystających z płatnej wersji produktu. Przybyło ich netto 292 w ujęciu miesiąc do miesiąca.

Przed rokiem klientów było 17,4 tys.

"Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta" - podano.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Kurs Livechatu spada po danych o liczbie klientów