Lamborghini odkryło żyłę złota

ŁO
opublikowano: 27-03-2019, 07:48

Lamborghini ma odpowiedź dla krytyków, którzy uważali, że producent sportowych samochodów nie powinien wchodzić do segmentu SUV-ów.

- Powód wzrostu globalnej sprzedaży Lamborghini o 51 proc. do 5750 egzemplarzy w 2018 r. można podsumować jednym słowem: urus - podaje serwis Automotive News Europe.  

Zobacz więcej

Lamborghini urus

ARC

Długo oczekiwany SUV okazał się hitem włoskiej marki. Trafił do sprzedaży w lipcu, a do końca roku sprzedał się w liczbie 1761 egzemplarzy, z czego 500 kupili klienci z USA.  

Federico Foschini, dyrektor handlowy Automobili Lamborghini, przewiduje duży wzrost sprzedaży urusa w tym roku, dzięki czemu firma może dostarczyć na rynek w sumie nawet 8000 samochodów.

Menedżer zdradził, że ponad 70 proc. osób, które kupiły SUV-a to nowi klienci Lamborghini.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy