Lark rośnie dzięki Tesco

Mariaż dostawcy elektroniki z siecią handlową okazał się strzałem w dziesiątkę. W tym roku zaprowadzi go na Bałkany.

Boom na tablety się skończył, a wraz z nim dobra koniunktura dla firm, które sprowadzały z Chin tanią elektronikę i sprzedawały pod własną marką. Borykają się ze spadającą sprzedażą i problemami z serwisem posprzedażowym często kiepsko wykonanych urządzeń. Jednym z nielicznych wyjątków jest podwarszawski Lark Europe. Spokój ducha zapewnił mu mariaż z Tesco.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ