Trwa nabór do organizowanego przez GoldenLine konkursu EB Kreator, w ramach którego firmy mogą zgłaszać przedsięwzięcia związane z budowaniem marki pracodawcy (employer branding) i marketingu rekrutacyjnego, które były realizowane w 2017 r. W poprzedniej edycji zmagań zgłoszono ponad 160 takich projektów.
Celem konkursu jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk we wspomnianych dziedzinach i zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań dotyczących budowania wizerunku firmy jako pracodawcy. Projekty można zgłaszać w siedmiu kategoriach: Zakładka kariera, Ogłoszenie rekrutacyjne, Kampania w social media, Akcja rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz Wewnętrzna kampania employer branding.
To już czwarta odsłona konkursu. W ostatniej edycji jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców,a zwycięzcami zostali m.in. Merixstudio, Stanley Black & Decker, IKEA Retail, Future Processing, Apptension oraz Aterima Med. Aby wziąć udział w zmaganiach, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie konkursu i załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Uczestnictwo jest bezpłatne. Ogłoszenie laureatów i wręczenie statuetek odbędzie się w marcu.
9.02.2018
Tego dnia upływa termin zgłoszeń do IV edycji konkursu EB Kreator.
WIĘCEJ INFORMACJI
https://ebkreator.pl/