Laury za innowacje w FMCG i handlu

opublikowano: 27-10-2019, 22:00

Najlepsze nowatorskie rozwiązania z branży spożywczej i sprzedaży zostały uhonorowane statuetkami „Złotych Innowacji”.

Do tej pory nie było w Polsce konkursu, który obejmowałby dużą skalę niesztampowych rozwiązań, jakie pojawiły się w ostatnim czasie w sektorach handlu i spożywczym. To jeden z powodów, dla których szefostwo spółki Fischer Trading Group postanowiło zorganizować konkurs „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Zwycięzców poznaliśmy podczas gali, która odbyła się w warszawskim Teatrze Kamienica.

Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 nowatorskich produktów i rozwiązań dla handlu. Co istotne — o wyborze laureatów zdecydowali konsumenci w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence. Ostatecznie statuetkami „Złota Innowacja FMCG” nagrodzonych zostało 28 produktów. Było też 28 wyróżnień. Wśród najlepszych znalazły się spółki: Colian, Herbapol-Lublin, Zakłady Mięsne Nove, WSP „Społem”, Italmex, Zakłady Tłuszczowe Bielmar oraz Sokpol. Ponadto kapituła zdecydowała o uhonorowaniu statuetkami „Złota Innowacja Retail” piętnastu rozwiązań i produktów związanychz handlem. Nagrodzone spółki to m.in. Duży Ben, InsERT, MAGO, Modern Expo oraz Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności.

— To było pierwsze i zarazem największe tego typu wydarzenie na polskim rynku. Z przyjemnością nagrodziliśmy najbardziej innowacyjne produkty sektora FMCG oraz koncepty i rozwiązania retail. Jestem dumny z tak szerokiego zainteresowania tym wydarzeniem przedstawicieli branży spożywczej i tak liczną obecnością najważniejszych postaci polskiego handlu — powiedział Tomasz Pańczyk, prezes Fischer Trading Group.

W zmaganiach mogły wziąć udział nowatorskie produkty ze wspomnianych sektorów, które zostały wprowadzone na rynek lub zostały w znaczący sposób ulepszone od 1 stycznia 2018 roku do 30 czerwca tego roku. Chodzi o ulepszenie z punktu widzenia charakterystyki funkcjonalnej, a w szczególności w zakresie charakterystyki technicznej lub zastosowanych do jego wytworzenia składników i materiałów. Znaczenie miały też ułatwienia w korzystaniu z produktu przez konsumentów. Spółka Fischer Trading Group, organizator konkursu, to wydawca branżowego miesięcznika „Hurt & Detal”. Firma organizuje też konkurs „Złoty Paragon — Nagroda Kupców Polskich”, który jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń branży FMCG.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu