LBW utworzyła dom medialny

Wojciech Surmacz
opublikowano: 1999-08-04 00:00

LBW utworzyła dom medialny

Agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide (LBW) ogłosiła 1 sierpnia powstanie globalnej struktury medialnej Starcom Worldwide. Będą do niej należały wszystkie działy mediów LBW z całego świata. Wczoraj Leo Burnett Warszawa zainaugurował w Polsce działalność domu medialnego o nazwie Starcom.

Nowy dom medialny Leo Burnett Warszawa został zbudowany na bazie działu agencji Starcom, zajmującego się planowaniem i kupowaniem mediów dla reklamodawców. Oprócz tego, do zadań nowej komórki będzie należało tworzenie strategii i efektywne inwestowanie budżetów reklamowych klientów. Starcom nie jest podmiotem niezależnym. Jak powiedział Jarosław Ziębiński, dyrektor generalny Leo Burnett Warszawa, trzeba jeszcze trochę czasu, by firma ta mogła funkcjonować na rynku samodzielnie.

— Chcemy uniknąć konfliktów związanych z nagłym podziałem kompetencji, a przede wszystkim zysków agencji — podkreślił dyrektor Ziębiński. WS