Lego zmienia wizerunek

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2001-02-07 00:00

Lego zmienia wizerunek

Lego zmienia rynkowy wizerunek. Z firmy kojarzonej tylko z klockami chce się przeobrazić w producenta nowoczesnych zabawek. W tym celu przeprowadzona zostanie kampania reklamowa i seria promocji.

Firma Lego nie chce być już kojarzona wyłącznie z klockami. W nowej kampanii reklamowej będzie promowała nowoczesne zabawki.

— Chcemy, by stare wyobrażenie o Lego jako firmie, której głównym produktem są klocki, stało się przeszłością. Wypuszczamy na rynek coraz więcej zabawek związanych z komputerem, Internetem. Wielu o tym nie wie, ale Lego produkuje również gry komputerowe — wyjaśnia Marta Oziemska, dyrektor generalny Lego Polska.

Przyznaje, że w 2001 roku pojawi się 10 serii zabawek.

— Śledząc zainteresowania dzieci wprowadziliśmy zestaw Lego Życie na Marsie oraz zabawkę Lego Technic Bionicle, która opiera się na legendzie mówiącej o walce dobra i zła — mówi Marta Oziemska.

Twierdzi, że jest to najważniejsza dla Lego zabawka. Na jej promocję firma przeznaczy najwięcej funduszy.

Monika Lambe z Lighthouse twierdzi, że drugą zabawką, na której promocję firma przeznaczy sporo funduszy, jest seria Lego Studios, czyli zestaw do robienia filmów.

— Planujemy zorganizowanie cyklu eventów z udziałem polskich aktorów — dodaje Monika Lambe.

Zdaniem Marty Oziemskiej, Polska jest dla produktów Lego Polska idealnym rynkiem.

Małgorzata Zgutka

[email protected] tel. (22) 611-62-24