Leszczyński Max zmienił się w Alberta

Piotr Wielicki
16-11-2001, 00:00

Leszczyński market Max, należący do sieci Ahold, holenderskiego koncernu spożywczego, zmienił nazwę na Albert. Zdaniem przedstawicieli Ahold Polska, zmiana nazwy sklepu spowodowana jest procesem ujednolicenia nazw wszystkich działających pod szyldem Aholda placówek handlowych w Polsce. Podkreślają, że w innych krajach europejskich wszystkie markety Aholda noszą nazwę Albert.

W Polsce Ahold zarządza 120 dużymi marketami, które dotychczas funkcjonowały pod różnymi nazwami, m.in. Sezam, Max, Centrum i Mega.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Piotr Wielicki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Leszczyński Max zmienił się w Alberta