LG Petro Bank rozwija ofertę internetową

Beata Tomaszkiewicz
12-02-2001, 17:17

LG Perto Bank podpisał umowę z portalem internetowym Pilot Finansowy na sieciową sprzedaż kredytów mieszkaniowych i konsumpcyjnych. Wcześniej podobną umową LG podpisało z innym portalem - Bankier.pl.

Jest to jeden z elementów nowej strategii banku. Zaangażowanie w Internet wydaje się być rozsądnym krokiem zważywszy na fakt, że LG Petro Bank dysponuje obecnie tylko 33 placówkami. Ich liczba ma wzrosnąć w tym roku do 50. Od ubiegłego roku bank intensywnie zabiega o klientów indywidualnych tworząc specjalnie dla nich ofertę kont osobistych, depozytów i kredytów. Wspomniane portale oferują natomiast sprzedaż poprze sieć kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, co znacząco może powiększyć grono klientów banku.

Beata Tomaszkiewicz

b.tomaszkiewicz@pb.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Beata Tomaszkiewicz

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Prawo / LG Petro Bank rozwija ofertę internetową