Liczba dnia

KAJ
opublikowano: 16-02-2010, 00:00

1%

Taki odsetek firm w Polsce deklaruje, że ma gotową politykę korzystania z portali społecznościowych przez pracowników w czasie pracy. Raport firmy Manpower wskazuje, że zwykle oznacza to ograniczanie korzystania z Naszej-klasy, Twittera czy Facebooka, co ma ograniczyć straty spowodowane spadkiem efektywności. Czy to dobra droga? Zdaniem autorów raportu, granice między korzystaniem z serwisów w celach zawodowych i osobistych będą się zacierać. Facebook i reszta szybko stają się narzędziem promocji firmy, rekrutacji pracowników i utrzymywania relacji między oddziałami korporacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu