Liczba płatnych klientów LiveChat wzrosła do 8702

ISBNews
opublikowano: 2014-10-02 15:41

Livechat Software miał 8702 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat, tj. o 207 netto więcej niż miesiąc wcześniej, według danych pochodzących z systemów sprzedaży na dzień 1 października, podała spółka.

"Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na dzień 1 października 2014 r. liczba klientów, korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 8702. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 207 netto (uwzględniając odejścia). Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 września 2014 r.) liczba klientów Spółki wynosiła 8495 (po wzroście o 287 w trakcie miesiąca). Przed rokiem (1 października 2013 r.) liczba klientów wynosiła 5824" - czytamy w komunikacie.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

LiveChat Software jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych. Z jego usług korzystają m.in. takie firmy, jak Orange, Samsung, Tele2, Adobe czy Kaspersky Lab.