W drugim kwartale 2014 r. ma zostać ukończona nowa strona internetowa Listonica. Zmiany dostosowują mobilną listę zakupów do potrzeb faktycznych jej użytkowników.

— Na początku Listonic był postrzegany przez klientów jako nowinka technologiczna, odbiorcami aplikacji byli głównie mężczyźni. Obecnie obserwujemy wyraźną zmianę profilu naszych użytkowników — 55 proc. stanowią już kobiety. Podążamy więc tym tropem i dopasowujemy produkt bardziej do potrzeb i wymagań rodziny — zaznacza Filip Miłoszewski, współwłaściciel Listonica. Na tym plany się nie kończą. Firma zapowiada, że za około półtora miesiąca wyda nową aplikację na Windows Phone. Przymierza się też do rozpoczęcia promocji swojej współdzielonej listy zakupów za oceanem — pierwsze działania promocyjne w Stanach Zjednoczonych zostały zaplanowane na luty 2014 r. A w Polsce Listonic nadal będzie kontynuować współpracę z sieciami handlowymi Alma, Carrefour, Małpka Express, Saturn. Do tej listy mogą dołączyć kolejni partnerzy — trwają rozmowy z dwiema firmami.