W porównaniu z IV kwartałem 2022/2023 (I kwartał roku kalendarzowego) MRR wzrósł o 1,1 proc.
“Wzrost wskaźnika MRR w stosunku do stanu na koniec poprzedniego kwartału wynika głównie ze wzrostu liczby klientów rozwiązań LiveChat. Wzrost w skali roku jest efektem zarówno zwiększenia liczby klientów produktów Spółki, jak również wzrostu wskaźnika ARPU (ang. Averege Revenue Per User, średni miesięczny przychód przypadający na klienta)” - głosi komunikat.
Na koniec czerwca ARPU produktu LiveChat wynosiło 158,2 USD wobec 159,7 USD na koniec marca i 120,5 USD przed rokiem.
ARPU produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 122,5 USD na koniec czerwca 2023 r. wobec 121,0 USD na koniec poprzedniego kwartału i 102,5 USD przed rokiem.
Na koniec I kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 37.765 a ChatBot 2.804.
W I kwartale roku finansowego 2023/24 szacowana wartość operacyjnych przepływów gotówkowych grupy (które służyły jako podstawa do szacunków przychodów) wyniosła 20,16 mln USD, wobec 20,02 mln USD w poprzednim kwartale i 15,21 mln USD w analogicznym okresie poprzedniego roku.
“Obecnie spółka, uwzględniając uwagi audytora do raportu rocznego, prowadzi prace nad zmianą polityki rozpoznania przychodu. Z uwagi na to odstępuje od publikacji wstępnych szacunków dotyczących przychodów” - podano.