Dystrybutor napojów z Krakowa ostrzy zęby na małopolskie centrum dystrybucyjne Kofoli.
Krakowska spółka Lobo, dystrybutor produktów Tymbarku i Maspeksu, przygotowuje się do przejęcia innego lokalnego dystrybutora i hurtownika. Maxpol znany jest głównie z dystrybucji piwa marki Okocim, ale jest też jednym z czterech centrów dystrybucyjnych spółki Kofola-Hoop. Nie na tym zależy jednak właścicielom Lobo.
— Najmocniejszą gałęzią Maxpolu jest sprzedaż i dystrybucja piwa. Nam też zależy na rozwijaniu się właśnie w tym kierunku, stąd pomysł na taką konsolidację — mówi Piotr Krakowiak, prezes Lobo.
Piotr Krakowiak chce wykupić Maxpol i uczynić z niego własną spółkę zależną. Obecnie czeka on na decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Prezes Lobo nie chce mówić, ile firmę będzie kosztowało przejęcie Maxpolu, ale zapewnia, że zakupu dokona z funduszy własnych spółki.