Premiera gry odbyła się na początku listopada ubiegłego roku. Teraz szczegółowa analiza perspektyw sprzedaży doprowadziła zarząd do podjęcia decyzji o dokonaniu na dzień 31 grudnia 2022 r. odpisu aktualizującego wartość zapasów, w których ujęte zostały poniesione nakłady na grę.
W raporcie za IV kwartał 2022 r. w pozostałych kosztach operacyjnych zostanie ujęte 2,9 mln zł odzwierciedlająca aktualizację wartości aktywów niefinansowych w związku z dokonanym odpisem.
“Kwota odpisu aktualizującego będzie miała negatywny wpływ na wynik netto Spółki w 2022 r. oraz wartość kapitałów własnych na koniec 2022 r.” - dodano.
W oddzielnym komunikacie spółka podała strategię na lata 2023-2024, która zakłada produkcję gier wideo współfinansowanych przez zewnętrznych wydawców (spółka ma przygotowywać dwie gry-prototypy rocznie i szukać chętnych na sfinansowanie pozostałego budżetu i marketingu) oraz inwestycje nadwyżek finansowych w spółki z branży gamedev znajdujące się na wczesnym etapie rozwoju (startupy).
