Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) podsumowała wyniki Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej dla przedsiębiorstw z branży lotniczej: jego uczestnicy od stycznia 2010 r. do listopada 2013 r. zawarli kontrakty o łącznej wartości 128,9 mln zł. W tym zestawieniu sektor lotniczy zdecydowanie dominuje.
Niezły wynik uzyskały również firmy z sektora spożywczego — w tym samym okresie udało się im wywalczyć umowy o wartości97 mln zł oraz z branży jachtowej (15 mln zł). Wyniki te są efektem organizowanych w ramach programu wyjazdów firm na targi czy misje gospodarcze.
Jednocześnie PAIIZ przypomina o kolejnej okazji do promocji biznesu lotniczego z Polski Wschodniej za granicą — do 18 lutego 2014 r. aplikacje mogą wysyłać przedsiębiorcy zainteresowani udziałem w misji gospodarczej podczas Targów Lotniczych ILA Berlin Air Show 2014 w Berlinie.