LPP chce zwiększyć sieć o 75 sklepów na koniec 2008 r.

ISB
13-05-2008, 14:55

Spółka odzieżowa LPP planuje zwiększyć liczbę sklepów do 391 na koniec tego roku z 316 sklepów posiadanych na koniec marca br. LPP planuje zwiększyć w tym roku powierzchnię swoich sklepów - łącznie w sieci Reserved i Cropp Town - o 31,3% do 185,6 tys. m. kw., podała spółka w  materiałach prasowych.

"Na koniec 2008 powinniśmy mieć 391 sklepów, w tym 218 Reserved i 173 Cropp Town" - czytamy w materiałach. Według stanu na 31 marca br. sieć detaliczna LPP liczyła 316 sklepów, z czego: 182 marki Reserved i 134 marki Cropp.

W Polsce LPP miała na koniec I kw. br. 108 sklepów marki Reserved i 101 - Cropp. W Rosji było to odpowiednio 24 i 17 sklepów, a w państwach bałtyckich łącznie 21 i 9 sklepów. Spółka jest obecna także w Czechach (19 sklepów Reserved i 5 Cropp), na Węgrzech (6 sklepów Reserved) i na Ukrainie (4 sklepy Reserved i 2 Cropp).

Przychody sieci Reserved w Polsce wzrosły w I kw. o 24,7% r/r do 172,6 mln zł, a za granicą - o 14,4% do 65,9 mln zł. W przypadku sieci Cropp wzrost sprzedaży wyniósł odpowiednio: 49,2% (do 56,4 mln zł) i o 48,5% (do 14,4 mln zł).

LPP planuje zwiększyć krajową sieć sklepów Reserved w tym roku o 18,8% do 81,0 tys. m. kw., w innych krajach Unii Europejskiej - o 39,9% do 38,2 tys. m. kw., a w Rosji i na Ukrainie - o 57,2% do 28,3 tys. m. kw.

Wzrost powierzchni sieci sklepów Cropp w Polsce ma wynieść w tym roku 18,8% - do 24,6 tys. m. kw., a zagranicą - 90,1% do 13,5 tys. m. kw.

W I kw. 2008 roku skonsolidowany zysk netto LPP wzrósł o 59,0% r/r do 18,1 mln zł, zysk operacyjny - o 68,9% do 25,3 mln zł, przy wzroście przychodów o 27,6% do 339,7 mln zł. (ISB)

tom

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / LPP chce zwiększyć sieć o 75 sklepów na koniec 2008 r.