LPP o wynikach i planach na 2012-2014

ANP, KZ
09-11-2011, 11:23

Wiosną 2013 r. LPP wprowadzi na rynek nową markę odzieżową. - Będzie ona skierowana do młodych kobiet i będzie to raczej produkt masowy, z niższej półki cenowej – powiedział pulsowiinwestora.pl Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.Początkowe nakłady na nową markę wyniosą do kilkunastu mln zł. LPP nie planuje w związku z tym żadnych akwizycji. Wiceprezes LPP przedstawił też plany, dotyczące rozbudowy sieci sprzedaży grupy. W najbliższych trzech latach spółka planuje zwiększać powierzchnie handlową o 15-20 proc. rocznie. W samym 2012 r. przybyć ma 150...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / LPP o wynikach i planach na 2012-2014