Według TNS Finance Index, badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej usatysfakcjonowani z usług są klienci Lukas Banku (średnia ocena 5,58 w siedmiopunktowej skali), zaś najmniej klienci Millennium BIG Bank (4,59).
Wokół średniej (5,01) oscylują zaś oceny klientów takich banków, jak: Bank Gospodarki Żywnościowej (5,03), Bank Zachodni WBK (5,00), PKO BP (4,96), BPH PBK (4,96), Pekao SA (4,92), oraz ING Bank Śląski (4,89).
Według danych TNS OBOP, 53,3 proc. Polaków dochowuje wierności swojemu bankowi ponad 5 lat, zaś 28,4 proc. aż 10 lat. Z usług bankowych korzysta 61 proc. osób, które ukończyły 15 lat. Największą liczbę klientów mają: PKO BP, Pekao SA, banki spółdzielcze, ING Bank Śląski, BPH PBK, Bank Zachodni WBK oraz Bank Gospodarki Żywnościowej.
Badanie TNS Finance Index przeprowadzono w I kwartale na 3026-osobowej reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia.