Luksusowa marka Nissana zyskuje na popularności

opublikowano: 04-12-2018, 11:50

Globalna sprzedaż luksusowej marki Nissana Infiniti wzrosła w listopadzie o 6 proc. w ujęciu rocznym, informuje Reuters.

Łączna sprzedaż Infiniti wzrosła w listopadzie do rekordowego poziomu 22 126 sztuk, z tego 14086 aut zostało sprzedanych w Stanach Zjednoczonych, a 5009 w Chinach, co oznacza odpowiednio wzrost o 8 i 9 proc. wobec ubiegłego roku.

Od początku roku Infiniti sprzedało 207 188 pojazdów czyli o 6 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2017 r. Marka spadek przypisuje wolnemu tempu wzrostu produkcji nowej wersji SUVa QX50.

- Teraz, gdy dwie fabryki produkują nowego QX50 mamy rekordowy listopad – powiedział w rozmowie z Reutersem rzecznik Infiniti odnosząc się do fabryk w USA i Chinach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Luksusowa marka Nissana zyskuje na popularności