LVMH zwiększył sprzedaż o 24 proc.

PAL, MarketWatch
opublikowano: 2010-10-14 14:02

Właściciel najbardziej znanych marek na świecie zapomniał już na dobre, co to kryzys. Moet Hennessy Louis Vuitton poinformował w czwartek, że w III kwartale udało mu się zwiększyć sprzedaż o niemal ¼, do 5,11 mld euro. W analogicznym okresie przed rokiem przychody spółki ze sprzedaży zamknęły się w kwocie 4,14 mld euro.

LVMH zwiększył sprzedaż prawie wszystkich marek na wszystkich rynkach - w Azji, Europie oraz w USA.

„Powrót popytu konsumpcyjnego widać świetnie na przykładzie marek Dom Perignon, Moet & Chandon oraz Krug” – komentowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej. Zdradzili też, że sprzedaż koniaków Hennessy najbardziej wzrosła w Azji, zaś największym, bo ponad 30-proc. wzrost sprzedaży cieszyły się biżuteria biznesowa i zegarki luksusowe, a wśród tych ostatnich - Tag Heuer.