Madmind Studio podsumowało premierę "Succubusa"

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2021-10-10 20:27

Przez 72 godziny od premiery gracze kupili 37 tys. sztuk “Succubusa” na platformach Steam i GOG, podało Madmind Studio.

To dane rozczarowujące, ponieważ tzw. wishlista przekracza 280 tys. osób. Sprzedaż nie pozwoliła na razie na pokrycie kosztów produkcji, testów, lokalizacji oraz marketingu, które wyniosły 3,8 mln zł. Koszty te zostały na razie zwrócone w połowie, podała spółka.

Pozytywne są natomiast oceny dla gry - wynoszą one 85 proc.

“W trakcie produkcji pozostają wersje konsolowe gry, za których stworzenie oraz wydanie odpowiada spółka Console Labs. Na podstawie zawartej umowy, Madmind Studio otrzyma 80% zysku z dystrybucji gry Succubus na konsolach”- dodano.

Analitycy BM Pekao na twitterze napisali, że biorąc pod uwagę niski peak graczy (ok. 1,5 tys.) słabe rezultaty po 72 h były do przewidzenia.