Wybór Małgorzaty Kożuchowskiej na ambasadorkę marki Perfecta nie był przypadkowy.
– To piękna i elegancka kobieta, pełna niezwykłej wrażliwości i uroku. Pewna siebie a przy tym niezwykle naturalna. Z łatwością łączy różne role życiowe, co sprawia, że jest inspiracją dla wielu kobiet – mówi Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics.
Seria Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska składa się z 11 produktów do pielęgnacji twarzy, w tym dwóch do oczyszczania skóry. Minimalistyczny dizajn opakowań to nowy kierunek marki.
– Praca nad nową linią kosmetyków była dla mnie inspirującym doświadczeniem. Miałam możliwość aktywnie uczestniczyć w każdym etapie ich powstawania – od formuły przez wybór słoiczków po projekty opakowań – mówi Małgorzata Kożuchowska.
2024 jest szczególnym rokiem dla Dax Cosmetics – producent istnieje na rynku od 40 lat, a od 10 lat jest częścią międzynarodowej grupy farmaceutyczno-kosmetycznej Rohto Pharmaceuticals Group. W portfolio ma siedem marek kosmetycznych: Perfectę, Yoskine, Hada Labo Tokyo, Dax Sun, Cashmere, Celię i Dax Men. Największa marka, Perfecta, świętuje właśnie jubileusz 20-lecia.