Małgorzata Kożuchowska ma własną linię kosmetyków

DI
opublikowano: 2024-10-11 17:54

Nowa ambasadorka marki z portfolio Dax Cosmetics stworzyła wraz z ekspertami linię kosmetyków Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Wybór Małgorzaty Kożuchowskiej na ambasadorkę marki Perfecta nie był przypadkowy.
– To piękna i elegancka kobieta, pełna niezwykłej wrażliwości i uroku. Pewna siebie a przy tym niezwykle naturalna. Z łatwością łączy różne role życiowe, co sprawia, że jest inspiracją dla wielu kobiet – mówi Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics.

Seria Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska składa się z 11 produktów do pielęgnacji twarzy, w tym dwóch do oczyszczania skóry. Minimalistyczny dizajn opakowań to nowy kierunek marki.

– Praca nad nową linią kosmetyków była dla mnie inspirującym doświadczeniem. Miałam możliwość aktywnie uczestniczyć w każdym etapie ich powstawania – od formuły przez wybór słoiczków po projekty opakowań – mówi Małgorzata Kożuchowska.

2024 jest szczególnym rokiem dla Dax Cosmetics – producent istnieje na rynku od 40 lat, a od 10 lat jest częścią międzynarodowej grupy farmaceutyczno-kosmetycznej Rohto Pharmaceuticals Group. W portfolio ma siedem marek kosmetycznych: Perfectę, Yoskine, Hada Labo Tokyo, Dax Sun, Cashmere, Celię i Dax Men. Największa marka, Perfecta, świętuje właśnie jubileusz 20-lecia.