Maluchy rosną dzięki Facebookowi

opublikowano: 27-01-2019, 22:00

Szumiącego Misia Whisbear wymyśliły przedsiębiorcze mamy. Wieść o nim rozniosła się szybko pocztą pantoflową oraz dzięki Facebookowi.

— Pomógł nam sprzedać pierwsze dwa tysiące szumiących misiów podczas trzymiesięcznej kampanii. Dzisiaj trzy czwarte budżetu reklamowego inwestujemy w kampanie na tym forum — mówi Zuzanna Sielicka-Kalczyńska, właścicielka firmy.

Obecnie firma eksportuje misie na ponad 20 rynków, w tym do USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec. Facebook pomógł rozwinąć skrzydła także Little Frog, firmie produkującej chusty dla niemowląt, która eksportuje produkty na ponad 70 rynków.

— Dzisiaj serwis ten odpowiada za 50 proc. ruchu na naszej stronie — mówi Patryk Rietig, właściciel firmy.

Generalnie, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Facebooka, aż 73 proc. małych polskich firm używa tego kanału w prowadzeniu biznesu. W całej Europie średnia wynosi 66 proc. Ponadto 64 proc. polskich przedsiębiorców przyznaje, że Facebook pomaga im rozwijać firmę.

55 proc. Tyle małych firm ma swoją stronę na Facebooku...

87 proc. ...a tyle małych firm jest zdania, że dzięki temu serwisowi łatwiej im przyciągać nowych klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu